چگونه به منظور بهبود نارسایی پیش آگهی کلیوی بدون دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پیش آگهی برای مرحله 4 نارسایی کلیوی بد است، چرا که بیماری طولانی مدت است. با این وجود، مرحله پیش آگهی 4 نارسایی کلیه های مختلف از فردی به فرد با توجه به ماهیت غیر قابل پیش بینی از بیماری، از جمله عوارض شایع، وضعیت بیماری است. با توجه اگر هر موردی، لازم است برای ارزیابی کامل توسط پزشکان کلیوی است، و برای دریافت پیش بینی دقیق ترین.

تنها چیزی که ما می توانیم انجام دهیم این است بهبود پیش آگهی از مرحله 4 کلیه راست تعظیم شکست، چرا که ما می تواند پیش آگهی از مرحله 4 نارسایی کلیه تعریف دقیقا.

کنترل برخی عوارض

در اغلب موارد، برخی از عوارض جدی می تواند پیش آگهی تاثیر می گذارد، بنابراین، کنترل خوبی از برخی از عوارض نارسایی کلیه. عوارض مرحله نارسایی کلیوی 4 هستند کم خونی، اختلالات استخوان، خطرات قلبی عروقی.

حفظ یک رژیم غذایی سالم

تا حدودی، تعمیر و نگهداری از یک رژیم غذایی سلامت بسیار می تواند به بهبود نارسایی کلیوی مفید است. در این مفهوم، بیماران باید به دور از پروتئین بالا، چربی بالا، مواد غذایی نمک بالا. چه بیماران می تواند مواد غذایی ساده خوردن پروتئین اما پروتئین با کیفیت بالا کم است. علاوه بر این، بیماران باید مصرف آب را محدود کند. همچنین در شرایط بیماران مبتلا به بیماری های خاص بستگی دارد، اگر شما می خواهید بدانید رژیم غذایی سلامت خود را، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال.

مداوا

دیالیز ممکن است اولین انتخاب برای بیماران برای مقابله با بیماری کلیه زیرا می تواند سموم از بین بردن و رفع بعضی از سیستم های سم، اما می تواند پیش آگهی نارسایی کلیوی را بهبود نمی بخشد، با این حال، بدتر پیش آگهی از نارسایی کلیه بنابراین بیشتر و بیماران وزارت معارف می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز.

طب سنتی چینی توسط مردم بیشتر و بیشتر به علت اثرات طبیعی و سالم انتخاب شده است. و بسیاری از درمان های طبیعی توسط بیمارستان بیماری های پزشکان کلیه Shijiazhuang شرکت کلیه معرفی شده اند.

این درمان های طبیعی می تواند از شروع فیبروز از بافت های بدن جلوگیری و حفظ عملکرد باقی مانده کلیه، بهبود پیش آگهی از مرحله 4 نارسایی کلیه.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1901.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، نارسایی کلیوی 4 ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: